کاربرد کامپیوتر تولیدکننده نرم افزار مالی - اداری

نرم افزار حسابداری متصل به ووکامرس

نرم افزار حسابداری متصل به ووکامرس

در سال‌های اخیر که خرید از آنلاین شاپ‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی بسیار همه‌گیر و محبوب شده است، داشتن اطلاعات در خصوص نحوه راه‌اندازی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از امکاناتی که شما می‌توانید به کمک آن سایت خود را تبدیل به فروشگاه آنلاین کنید افزونه‌ای به نام ووکامرس است که به کمک آن می‌توان به راحتی سایت فروشگاه اینترنتی ساخت.

استفاده از ووکامرس هیچ محدودیتی ندارد و به کمک آن می‌توان هر نوع وب سایت فروشگاهی را ساخت. امروزه از نرم‌ افزار حسابداری متصل به ووکامرس برای گزارشگیری ووکامرس استفاده می‌کنند. در ادامه مطلب همراه کاربرد کامپیوتر باشید تا نحوه اتصال نرم‌افزار حسابداری به ووکامرس و مزایای آن را برای شما شرح دهیم.

اتصال نرم افزار حسابداری به ووکامرس

مهم‌ترین چالشی که صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی با آن روبرو هستند، این است که چگونه نرم‌افزار حسابداری را به ووکامرس متصل کنند تا به کمک آن بتوانند فرایندهای انبارداری و حسابداری خود را به راحتی مدیریت نمایند. نرم‌افزار حسابداری سنتی به درد کسانی می‌خورد که فروشگاه حضوری دارند و به کمک آن می‌توانند کالاها، انبار، اسناد و غیره را مدیریت کنند؛ اما برای فروشگاه‌های آنلاین و در هنگام استفاده از ووکامرس برای گرفتن موجودی انبار، گزارشات فروش، اطلاعات مشتریان و ثبت و چاپ فاکتور به یک نرم‌افزار حسابداری نیاز دارید که بتوانید آن را به ووکامرس متصل کنید. این کار در زمان و هزینه‌های فروشگاه صرفه‌جویی می‌کند و باعث پیشرفت مدیریت مالی به آسانی و بدون هیچ گونه خطایی می‌شود.

با این کار فروشگاه‌ها دیگر نیازی به صرف هزینه‌های بالا برای خرید نرم‌افزارهای حسابداری گران نیستند و می‌توانند با کمک اتصال نرم‌افزارهایی که دارند به افزونه ووکامرس، مدیریت مالی فروشگاه را به راحتی تحت کنترل بگیرند. با توجه به اینکه تمام نرم‌افزارهای حسابداری پیشرفته قابلیت اتصال به اینترنت دارند، می‌توانید نرم‌افزار را روی کامپیوتر متصل به اینترنت نصب کنید و آن را به ووکامرس متصل کنید. برای این کار نرم‌افزار حسابداری شما حتماً باید قابلیت API داشته باشد، همچنین بهتر است اینترنتی که از آن استفاده می‌کنید دارای آی‌پی ثابت باشد.

مزایای اتصال نرم افزار حسابداری به ووکامرس

اگر موفق به اتصال نرم‌ افزار حسابداری به ووکامرس شوید، می‌توانید از مزایای متعددی که دارد در سیستم مدیریت آنلاین شاپ خود استفاده کنید و از تکنولوژی که در اختیار دارید، نهایت لذت را ببرید. این مزیت‌ها عبارتند از:

  • یکپارچه کردن اطلاعات حسابداری: برای موفقیت آنلاین شاپ خود نیاز دارید که تمام اطلاعات محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید را یکسان و یکپارچه‌سازی کنید. به این معنی که شما باید موجودی کالاها، قیمت محصولات و کالاها و اطلاعات فردی و مشخصات مشتریان را به صورت مرتب و یکپارچه در سیستم خود داشته باشید که این کار با اتصال نرم افزار حسابداری به ووکامرس امکان‌‌پذیر می‌شود؛ همچنین با اتصال نرم‌افزار حسابداری و ووکامرس، می‌توانید حسابداری فروش و فاکتورها را به خوبی و کاملا به طور حرفه‌ای مدیریت کنید. این کار بسیار دقیق و سریع انجام می‌شود و به نیروی انسانی و هزینه نیازی ندارد.
  • مدیریت صحیح کالاها و محصولات و انبارداری: یکی از مهم‌ترین بخش‌های پروسه فروش آنلاین، انبارداری صحیح است. به کمک اتصال نرم‌ افزار حسابداری به افزونه ووکامرس در وردپرس می‌توانید به راحتی مشخصات محصولات شامل نام، عنوان، قیمت، موجودی و عکس آن‌ها را وارد فروشگاه کنید. به این طریق موجودی فروشگاه به طور خودکار در بازه‌های زمانی مشخص، به‌روز می‌شود و به راحتی می‌توانید از موجودی انبار خود اطلاع داشته باشید.

همچنین کالاها در گروه‌بندی‌های اصلی و فرعی تقسیم می‌شوند و به راحتی می‌توان این گروه‌ها را مدیریت کرد. با این کار حتی امکان دسته‌بندی محصولات خاص در بین تمام محصولات فروشگاه وجود دارد.

  • مدیریت مشتری: کسانی که به آنلاین شاپ‌ها موجودیت می‌بخشند، مشتریان آن‌ها هستند. بنابراین مدیریت آن‌ها، ثبت اطلاعاتشان و دادن دسترسی راحت به آن‌ها جهت خرید از فروشگاه بسیار بااهمیت است. به کمک اتصال نرم‌افزار حسابداری به ووکامرس امکان هماهنگ‌سازی بین لیست مشتریان حسابداری و کاربران وب سایت وجود دارد. شما می‌توانید به هر یک از مشتریان خود نام کاربری و رمز عبور اختصاصی بدهید و مشخصاتی مانند شماره تلفن همراه، آدرس و نام و نام خانوادگی را در حساب ووکامرس خود وارد کنید. مدیریت مشتریان در امر بازاریابی و فروش بسیار بااهمیت و حیاتی است.
  • مدیریت فاکتورهای فروش و صورتحساب‌ها: صدور و ثبت فاکتورهای فروش در نرم‌افزار حسابداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما می‌توانید هنگام خرید مشتریان از آنلاین شاپ خود، فاکتورهای فروش را در سریع‌ترین زمان ممکن در نرم‌افزار حسابداری خود به کمک اتصال آن به مرس ثبت کنید. به این ترتیب فاکتور کالاها به نام مشتری در نرم‌افزار ثبت می‌شوند و انبارداری کالا بسیار منظم و هماهنگ خواهد بود. در نهایت هیچگونه اختلالی در حساب‌های بخش مالی فروشگاه به وجود نمی‌آید و فاکتورها به شکلی کاملا سریع و صحیح صادر می‌شوند و در وقت و نیروی انسانی و هزینه صرفه‌جویی می‌شود.
  • پشتیبانی از محصولات و چند فروشندگی: اگر کالاها و محصولاتی که در آنلاین شاپ خود ارائه می‌کنید، به هر دلیل ماهیتی متغیر و چند گونه دارند، مثلاً در رنگ‌ها و سایزهای مختلف به فروش می‌رسند، می‌توانید با اتصال نرم‌افزار حسابداری به ووکامرس هر متغیر را به طور جداگانه در قیمت، موجودی و فاکتور آن‌ها ثبت کنید. همچنین اگر از چند انبار در نرم‌افزار حسابداری خود استفاده می‌کنید، اتصال نرم‌افزار حسابداری به افزونه ووکامرس به شما امکان محاسبه خودکار مجموع موجودی انبارها را می‌دهد و آن را برای کاربران و مشتریان نیز به نمایش می‌گذارد تا خریدی راحت داشته باشند.

سخن پایانی

در دهه اخیر و استفاده گسترده از فروشگاه‌های اینترنتی باعث شده است تا امکانات و نرم‌افزارهایی برای مدیریت صحیح آن‌ها نیز به وجود بیایند. یکی از قابلیت‌هایی که به دارندگان کسب و کارهای اینترنتی کمک می‌کند بتوانند مدیریت انبار و حسابداری مالی خود را به خوبی انجام دهند، قابلیت اتصال نرم‌افزار حسابداری به ووکامرس است.

با توجه به مزایای فراوانی که از این قابلیت نام بردیم، شما می‌توانید با خیال راحت، نرم‌افزار حسابداری خود را که قابلیت اتصال به اینترنت دارد به ووکامرس متصل کرده و انبارها، موجودی کالاها، مشتریان و فاکتورهای فروش خود را به راحتی مدیریت کنید. به این صورت در هزینه‌ها و وقت خود صرفه‌جویی کرده و فروش بهتری را تجربه خواهید کرد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید